Wersja
WCAG
Przejdź do
mapy strony
Przejdź do menu Przejdź do treści strony

Nowy system kolejkowy rusza 12 stycznia! Urząd Gminy w Przemęcie wprowadza wygodne rezerwacje wizyt

Na grafice pomarańczowy megafon.

W poniedziałek, 12 stycznia 2026 r., w Urzędzie Gminy Przemęt uruchomiony zostanie system kolejkowy, który usprawni obsługę mieszkańców oraz pozwoli na wygodniejsze planowanie wizyt. Jego wprowadzenie ma poprawić komfort realizowania spraw urzędowych, skrócić czas oczekiwania i uporządkować obsługę w poszczególnych wydziałach.

To nowoczesne rozwiązanie wychodzi naprzeciw potrzebom osób, które nie mogą pozwolić sobie na długie oczekiwanie w kolejkach, cenią swój czas i chcą mieć zaplanowany dzień. Technologia staje się dziś nieodłączną częścią codzienności – również podczas realizowania spraw urzędowych. Właśnie dlatego urząd wprowadza rozwiązanie dopasowane do współczesnych oczekiwań.

System obejmie wszystkie wydziały Urzędu Gminy Przemęt oraz Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.

Z działania systemu wyłączone pozostają:

  • punkt Bezpłatnej Pomocy Prawnej (czynny w poniedziałki i piątki),
  • Biuro Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu (przyjmujące interesantów we wtorki i czwartki).

Dlaczego wprowadzamy system kolejkowy?

Celem wdrożenia jest przede wszystkim:

  • uporządkowanie obsługi mieszkańców,
  • zmniejszenie czasu oczekiwania,
  • zwiększenie komfortu wizyt w urzędzie,
  • możliwość wygodnej rezerwacji online.

Dla wielu mieszkańców – pracujących, opiekujących się dziećmi czy mających napięty grafik – możliwość rezerwacji wizyty online to realne ułatwienie. Dzięki temu zamiast stać w kolejce, mogą pojawić się w urzędzie o wyznaczonej godzinie i szybko zrealizować swoją sprawę.

System sprawi, że obsługa w urzędzie będzie bardziej płynna, przewidywalna
i dopasowana do naszych potrzeb.

Wyszukaj w serwisie
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors