Wersja
WCAG
Przejdź do
mapy strony
Przejdź do menu Przejdź do treści strony

OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW NA DOFINANSOWANIE DO USUWANIA AZBESTU

Związek Międzygminny „Obra” ogłasza nabór wniosków na usunięcie, przy współudziale środków z WFOŚiGW w Poznaniu, wyrobów zawierających azbest  znajdujących się na nieruchomościach w gminach: Przemęt, Siedlec, Wolsztyn,
a będących własnością osób fizycznych.

Program usuwania Wyrobów zawierających azbest realizowany będzie w okresie od 2 maja do 30 września 2016 roku.

Zainteresowane osoby wnioski mogą pobrać bezpośrednio w biurze Związku,
tj. Berzyna 6 lub ze strony internetowej www.zmobra.pl zakładka „Azbest – dofinansowanie, wymagane dokumenty do pobrania”.

Wypełniony wniosek oraz podpisane porozumienie i oświadczenie należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do 31 marca br. do biura Związku.

Zasady usuwania wyrobów zawierających azbest pozostają bez zmian – szczegółowe informacje udzielają pracownicy Związku pod nr tel. 68 347 42 70 lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail: zmobra@wolsztyn.pl.

Zarząd ZM „OBRA”

Wyszukaj w serwisie
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors